četvrtak, 18. lipnja 2015.

OVO JE POSEBNO RASTUŽILO BOSANCE: Oglasio se Edin Džeko i otkrio šta ga najviše muči…


Večeras će na Britannia stadionu snage odmjeriti Begovićev Stoke City protiv Džekinog Manchester Citya.

Kapiten naše reprezentacije Edin Džeko u izjavi za zvaničnu internet stranicu svoga kluba kazao je kako povreda stvar prošlosti i da se silno želi vratiti na stari kolosijek.


- Biti van terena dva mjeseca definitivno nije najbolji osjećaj. – kazao je Džeko, te otkrio kako mu je to bila najduža pauza.

- Željan sam igre i dobro mi je došlo što sam meč protiv Hull Citya započeo od prve minute. Sada je sve uredu, ali trebaju se još neke stvari poklopiti kako bih ušao u najbolju formu. To je bila moja najduža pauza i sretan sam činjenicom da ranije nisam odsustvovao sa terena duže od dvije sedmice.

Manchester City je na domaćem “Etihadu” kiksao protiv Hulla spasivši bod u posljednjim minutama susreta (1:1).

- Mislim da je lakše igrati na gostovanjima čak i protiv momčadi sa kojima nismo imali prijatna iskustva ranije. Sumnjam da će Stoke biti defanzivno orijentisan kao u Manchesteru. Očekujem da će napadati, što će nama ostaviti više prostora. Moramo početi pobjeđivati i postizati golove. Nadam se da će to krenuti od večerašnjeg meča. – kazao je Džeko i dodao:

- Nadam se dobroj utakmici za koju smatram da naš tim može izaći kao pobjednik. – poručio je na kraju razgovora Edin Džeko.

Utakmica između Stoke Citya i Manchester Citya je na rasporedu večeras sa početkom od 20,45 sati.

0 komentari:

Objavi komentar